TOIMITUSEHDOT

1.4.2021

Tilaus- ja toimitusehdot
Toimitamme tilatut tuotteet pääsääntöisesti Postin välityksellä kirjeenä, maksikirjeenä tai postipakettina. Tilauksen postikulut määräytyvät tilauksen arvon, tuotteen painon sekä valitun toimitustavan mukaan. Postikulut, minimitilausraja ja mahdollinen postikuluvapaa ostoraja näkyvät ostoskorissa ja tilauksen vahvistussivulla.

Tilaus tulee olla maksettuna ennen toimitusta. Maksutapoina ovat iZettlen tarjoamat maksutavat.

Arvioitu toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Mikäli toimitus olennaisesti viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse.

Tilaus voidaan toimittaa useassa erässä, mikäli tilauksen eri tuotteita ei löydy samasta varastosta.

Bareshop pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai jos tuotteen saatavuudessa on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Bareshop pidättää itselleen oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Asiakkaan on ilmoitettava tilauksen yhteydessä nimi, osoite ja sähköpostiosoite. Bareshop säilyttää asiakastiedot turvallisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

Tarjoamme tuotteillemme kuluttajansuojalain mukaisen 14 vuorokauden vaihto-/palautusoikeuden.

VAIHTO

Ensimmäinen vaihto on maksuton. Voit vaihtaa tuotteen BareShopin Tampereen ja Turun myymälässä. Huomioithan, että vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen Postin kautta, ole ensin yhteydessä BareShopiin sähköpostitse ([email protected]). Kirjaa viestin otsikoksi Tilaustunnuksesi + VAIHTO. Kerro viestissä minkä tuotteen haluat vaihtaa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 27K) ja mihin toivot vaihtoa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 28K).

Huomioithan, että vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja uudenveroinen. Myös kenkien pohjien tulee olla puhtaat. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, vaihtoa ei hyväksytä. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä teippaa kenkälaatikkoa, vaan käytä samaa pakkausta missä tilaus on toimitettu.

Liitä mukana tullut lähetyslista ("Verolasku") tuotteen mukaan ja merkitse siihen kynällä sana VAIHTO kyseisen tuotteen kohdalle.

Saat sähköpostisi vastauslähetyksenä valmiiksi maksetun postituslapun. Tulosta ja kiinnitä postilappu pakettiin. Postilappu voidaan tulostaa myös Postin toimipisteessä. Vaihtolähetyksen voit jättää Postin valmiiden pakettien linjastoon.

Kun tuote on palautunut meille, lähetämme vaihtolähetyksen sinulle.

PALAUTUS

Voit palauttaa tuotteen maksutta BareShopin Tampereen ja Turun myymälään. Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Jos palautat tuotteen Postin kautta, ole ensin yhteydessä Barehopiin sähköpostitse ([email protected]). Kirjaa viestin otsikoksi Tilaustunnuksesi + PALAUTUS. Kerro viestissä minkä tuotteen haluat palauttaa.

Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja uudenveroinen. Myös kenkien pohjien tulee olla puhtaat. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä teippaa kenkälaatikkoa, vaan käytä samaa pakkausta missä tilaus on toimitettu.

Asiakas vastaa palautuslähetyksen kustannuksista. Alla tarkemmat ohjeet, mihin lähetys tulee kohdentaa.

· Palautus tulee osoittaa:

Hietek Oy, PIrkankatu 1, 33230 TAMPERE, puh. 0509112773

Liitä mukana tullut lähetyslista ("Verolasku") tuotteen mukaan ja merkitse siihen kynällä sana PALAUTUS kyseisen tuotteen kohdalle. Pidä itselläsi tallessa Postilta saamasi palautuksen lähetystunnus.

Palautamme tuotteen ostohinnan käytetylle maksuvälineelle 14 vuorokauden kuluessa palautuksesta. Jos kyseessä on Klarna-laskulla maksettu tilaus, josta palautetaan vain osa tilatuista tuotteista, tarvitsemme tilinumerosi palautusta varten. Pyydämme tilinumeroa tarvittaessa. Huomioithan, että alkuperäinen Klarnan lasku tulee maksaa sellaisenaan.

Mikäli lopullisen tilauksen arvo palautuksen jälkeen jää alle 99€, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulun 6,50€.

Huomioithan, että noutamatta jätettyä pakettia ei käsitellä palautuksena. Noutamatta jätetystä paketista perimme 20€ korvauksen meille aiheutuneista kuluista.

Virheellisen tai kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen osalta ole yhteydessä sähköpostitse [email protected]

Reklamaatioissa ota yhteys [email protected]