TOIMITUSEHDOT

1.11.2019

Tilaus- ja toimitusehdot
Toimitamme tilatut tuotteet pääsääntöisesti Postin välityksellä kirjeenä, maksikirjeenä tai postipakettina. Tilauksen postikulut määräytyvät tilauksen arvon, tuotteen painon sekä valitun toimitustavan mukaan. Postikulut, minimitilausraja ja mahdollinen postikuluvapaa ostoraja näkyvät ostoskorissa ja tilauksen vahvistussivulla.

Tilaus tulee olla maksettuna ennen toimitusta. Maksutapoina ovat iZettlen tarjoamat maksutavat.

Arvioitu toimitusaika on 2-5 päivää, mutta useimmiten tilaus postitetaan heti, kun maksusuoritus näkyy järjestelmässämme. Mikäli toimitus olennaisesti viivästyy, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse.

Tilaus voidaan toimittaa useassa erässä, mikäli tilauksen eri tuotteita ei löydy samasta varastosta.

Bareshop pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai jos tuotteen saatavuudessa on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Bareshop pidättää itselleen oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Asiakkaan on ilmoitettava tilauksen yhteydessä nimi, osoite ja sähköpostiosoite. Bareshop säilyttää asiakastiedot turvallisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

Tarjoamme tuotteillemme kuluttajansuojalain mukaisen 14 vuorokauden vaihto-/palautusoikeuden.

VAIHTO

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen (koko, väri, muu malli) ole yhteydessä Barehopiin sähköpostitse [email protected], kirjaa viestin otsikoksi tilaustunnuksesi + VAIHTO ja kerro minkä tuotteen haluat vaihtaa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 27K) ja mihin toivot vaihtoa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 28K).

Vaihdettavan tuotteen voit postittaa pakettina meille tai käydä myymälöissämme vaihtamassa. Asiakas vastaa vaihtolähetyksen kustannuksista ja Bareshop kustantaa vaihdettavan tuotteen postituksen takaisin asiakkaalle. Alla tarkemmat ohjeet, mihin lähetys tulee kohdentaa. Saatuamme tuotteen haltuumme, lähetetämme vaihdettavan paluupostissa. Huomioithan, että vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja pakattuna alkuperäisen lähetyksen mukaisesti. Liitä tämä lähetyslista täytettynä tuotteen mukaan ja ota itsellesi kopio/valokuva lähetyslistasta. Pidä itselläsi tallessa Postilta saamasi palautuksen lähetystunnus.

PALAUTUS

Ennen palauttamista, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] ja kirjaa viestin otsikoksi tilaustunnuksesi+PALAUTUS. Kerro viestissä myös palautettavien kenkien merkki, malli ja koko (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 27K). Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja pakattuna alkuperäisen lähetyksen mukaisesti. Liitä lähetyslista täytettynä tuotteen mukaan ja ota itsellesi kopio/valokuva lähetyslistasta. Pidä itselläsi tallessa Postilta saamasi palautuksen lähetystunnus.

Voit palauttaa tuotteen maksutta Barehopin myymälöihin. Palauttaminen on mahdollista myös Postin kautta omakustanteisesti. Alla tarkemmat ohjeet, mihin Postin välityksellä palautettavat tuotteet tulee kohdentaa. Vivobarefoot-kengät voi palauttaa/käydä vaihtamassa myös Helsingissä sijaitsevassa Vivokaupassa.

Palautamme tuotteen ostohinnan käytetylle maksuvälineelle, ellei kyseessä ole Klarna-laskulla maksettu tilaus joka palautetaan osittain. Näissä tapauksissa tarvitsemme tilinumerosi, johon maksamme osapalautuksen.

· Palautus/vaihto tulee osoittaa:

Hietek Oy Barehop, Lammaspolku 1A, 33450 Siivikkala, puh. 0509112773

Mikäli lähetät paketin käyttäen Postin Helposti-koodia, kirjaa kohdeautomaatiksi

Smartpost Prisma Lielahti (Turvesuonkatu 2, 33400 Tampere)

Huomioithan, että ilman puhelinnumeroamme 0509112773 lähetetyt paketit eivät päädy perille vaan päätyvät takaisin lähettäjälle.

Palautuksissa ja vaihdoissa ei saa käyttää asiakaskoodiamme.

Virheellisen tai kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen osalta ole yhteydessä sähköpostitse [email protected]