TOIMITUSEHDOT

1.4.2021

Tilaus- ja toimitusehdot
Toimitamme tilatut tuotteet pääsääntöisesti Postin välityksellä kirjeenä, maksikirjeenä tai postipakettina. Tilauksen postikulut määräytyvät tilauksen arvon, tuotteen painon sekä valitun toimitustavan mukaan. Postikulut, minimitilausraja ja mahdollinen postikuluvapaa ostoraja näkyvät ostoskorissa ja tilauksen vahvistussivulla.

Tilaus tulee olla maksettuna ennen toimitusta. Maksutapoina ovat iZettlen tarjoamat maksutavat.

Arvioitu toimitusaika on 2-5 päivää, mutta useimmiten tilaus postitetaan heti, kun maksusuoritus näkyy järjestelmässämme. Mikäli toimitus olennaisesti viivästyy, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse.

Tilaus voidaan toimittaa useassa erässä, mikäli tilauksen eri tuotteita ei löydy samasta varastosta.

Bareshop pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai jos tuotteen saatavuudessa on ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Bareshop pidättää itselleen oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Asiakkaan on ilmoitettava tilauksen yhteydessä nimi, osoite ja sähköpostiosoite. Bareshop säilyttää asiakastiedot turvallisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille.

Tarjoamme tuotteillemme kuluttajansuojalain mukaisen 14 vuorokauden vaihto-/palautusoikeuden.

VAIHTO

Ensimmäinen vaihto on maksuton. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen (koko, väri, muu malli) ole yhteydessä BareShopiin sähköpostitse [email protected], kirjaa viestin otsikoksi Tilaustunnuksesi + VAIHTO ja kerro minkä tuotteen haluat vaihtaa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 27K) ja mihin toivot vaihtoa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 28K). Huomioithan, että vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja pakattuna alkuperäisen lähetyksen mukaisesti.

Vaihdettavan tuotteen voit postittaa pakettina meille tai käydä myymälöissämme vaihtamassa. Saat sähköpostisi vastauslähetyksenä valmiin postituslapun, jonka voit kiinnittää vaihdettavan tuotteen pakettiin. Mikäli et pysty tulostamaan postituslappua itse, saa Postilta saadun tiedon mukaan siitä tarratulosteen Postin toimipisteessä.

Palautuksissa ja vaihdoissa ei saa käyttää asiakaskoodiamme vaikka postivirkailija sitä tarjoaisi.

Liitä mukana tullut lähetyslista ("Verolasku") tuotteen mukaan ja merkitse siihen kynällä sana VAIHTO kyseisen tuotteen kohdalle. Saatuamme tuotteen haltuumme, lähetetämme vaihdettavan paluupostissa.

PALAUTUS

Mikäli haluat palauttaa tuotteen (koko, väri, muu malli) ole yhteydessä Barehopiin sähköpostitse [email protected], kirjaa viestin otsikoksi Tilaustunnuksesi + PALAUTUS ja kerro minkä tuotteen haluat palauttaa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 27K). Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja pakattuna alkuperäisen lähetyksen mukaisesti.

Palautettavan tuotteen voit postittaa Posti-pakettina meille tai käydä myymälöissämme palauttamassa. Asiakas vastaa palautuslähetyksen kustannuksista. Alla tarkemmat ohjeet, mihin lähetys tulee kohdentaa.

· Palautus tulee osoittaa:

Hietek Oy BareShop, Lammaspolku 1A, 33450 Siivikkala, puh. 0509112773

Mikäli lähetät paketin käyttäen Postin Helposti-koodia, kirjaa kohdeautomaatiksi

Smartpost Prisma Lielahti (Turvesuonkatu 2, 33400 Tampere)

Huomioithan, että ilman puhelinnumeroamme 0509112773 lähetetyt paketit eivät päädy perille.

Palautuksissa ja vaihdoissa ei saa käyttää asiakaskoodiamme vaikka postivirkailija sitä tarjoaisi.

Liitä mukana tullut lähetyslista ("Verolasku") tuotteen mukaan ja merkitse siihen kynällä sana PALAUTUS kyseisen tuotteen kohdalle. Pidä itselläsi tallessa Postilta saamasi palautuksen lähetystunnus.

Palautamme tuotteen ostohinnan käytetylle maksuvälineelle, ellei kyseessä ole Klarna-laskulla maksettu tilaus, josta palautetaan vain osa tuotteista. Näissä tapauksissa tarvitsemme tilinumerosi, johon maksamme palautettujen tuotteiden hinnan. Mikäli tilauksen arvo palautuksen jälkeen jää alle 99€, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulun 6,50€.

Huomioithan, että noutamatta jätettyä pakettia ei käsitellä palautuksena. Noutamatta jätetystä paketista perimme 20€ korvauksen meille aiheutuneista kuluista.

Virheellisen tai kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen osalta ole yhteydessä sähköpostitse [email protected]

Reklamaatioissa ota yhteys [email protected]