Usein kysyttyä koskien verkkokauppatilauksia.

Täältä voit lukea lisätietoa paljasjalkakengistä.

Mitä verkosta tilaaminen maksaa?

- Yli 99€ tilaukset toimitamme veloituksetta, toisin sanoen maksamme toimituskulut. Alle 99€ tilauksissa toimituskulu on 6,50€.

Mikä on verkkokauppatilauksen toimitusaika?

- Verkkokaupan tilaukset käsitellään päivittäin ja suurin osa niistä lähtee saman tai seuraavan päivän postiin. Mikäli tilauksella oleva tuote on muualla kuin Tampereen varastossa, saattaa päivän tai kahden viive tulla toimitukseen. Viikonlopun tilaukset postitetaan pääosin maanantaisin.

Tilaukseni on merkitty valmiiksi, mutta en ole saanut saapumisilmoitusta?

- Posti jakaa paketit postinumeron perusteella lähimpään vapaana olevaan pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen. Kun paketti on noudettavissa, saat Postilta tekstiviestinä sekä sähköpostina saapumisilmoituksen. Osa näistä sähköposteista ohjautuu roskapostiin riippuen käyttämästäsi sähköpostisovelluksesta. Kannattaa siis tarkastaa aina myös roskapostit.

Kuinka kauan paketti on noudettavissa?

- Postin nykykäytännön mukaan pakettia säilytetään seitsemän vuorokautta ja sen jälkeen se palautetaan lähettäjälle.

Miksi en voi valita haluamaani pakettiautomaattia?

- Posti jakaa paketin aina lähimpään vapaana olevaan automaattiin tai noutopisteeseen. Mikäli valittu automaatti on täynnä, ohjautuu paketti johonkin toiseen. Pahimmassa tapauksessa hyvinkin kauas toivotusta. Onneksi noin 95% paketeista päätyy lähimpään pisteeseen.

Sain ilmoituksen, että tilaukseni on valmis, mutta parin päivän päästä ilmoitettiin kyseisen tuotteen olevan loppu. Mikä homma?

- Joskus tilauksen käsittely meidän päässä menee Strömsöön naapurisaareen... Yksittäinen tuote saattaa olla virheellisellä saldolla. Tähän syynä on useimmiten näppäilyvirhe tai verkkokauppa-alustan bugi. Näitä ei saisi tulla, niistä pyritään aktiivisesti eroon, mutta aina näitä vaan ilmenee. Onneksi näitä vihkoon menneitä tilauksia on kuukausi tasolla vain yksittäisiä.

Haluaisin vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, miten toimin?

- Mikäli haluat vaihtaa tuotteen (koko, väri, muu malli) ole yhteydessä Bareshopiin sähköpostitse [email protected], kirjaa viestin otsikoksi tilaustunnuksesi + VAIHTO ja kerro minkä tuotteen haluat vaihtaa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 27K) ja mihin toivot vaihtoa (esim. Vivobarefoot Primus Kids Glowing Ember 28K). Ensimmäinen vaihto on maksuton. Lähetämme vaihtoa varten sinulle valmiiksi maksetun Postin Pakettikortin. Tarkemmat ohjeet löydät Toimitusehdoista.

Onko tilatuilla tuotteilla palautusoikeus?

- Kaikilla verkosta tilatuilla sekä myymälästä ostetuilla tuotteilla on 14vrk palautusoikeus. Tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, käyttämätön ja pakattu siten, kuin se oli avatessasi laatikkoa. Tarkemmat palautusohjeet löydät Toimitusehdoista.

Tein palautuksen, milloin saan rahani takaisin?

- Käsittelemme palautukset päivittäin, sitä mukaa kun Posti niitä meille toimittaa. Rahat palautuvat käytetylle maksuvälineelle heti kun olemme saaneet palautuspaketin haltuumme ja tarkastaneet tuotteet.

Mikäli tilaukseesi liittyen herää kysyttävää, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Pyrkimyksemme on vastata nopeasti ja auttaa kaikin käytettävissä olevin keinoin.